הזמנת שירותי תיווך לרכישת ו/או השכרת נכס למקרקעין
רוכש / משכיר

הזמנת שירותי תיווך עפ”י “חוק המתווכים במקרקעין התשנ”ו 1996”

קרני ראם
ירין זגזג או אחד מסוכני המשרד
רישיון תיווך מס': 31033799
טלפון: 0532216385
פרטי הנכס
  1. הלקוח מזמין שירותי תיווך מקרקעין מהמתווך, כדי לקבל שירותי תיווך בקשר לנכסים המפורטים להלן.
  2. הלקוח מאשר כי המתווך הציג בפניו את הנכסים המפורטים להלן, והוא מתחייב לדווח למתווך מיד על כל משא ומתן המתנהל עימו ו/או עם שולחו בקשר לאחד או יותר מהנכסים, וכן מיד עם חתימת הסכם מחייב ו/או עם התחייבות לביצוע העסקה המוקדם מבניהם, ביחס לאחד או יותר מהנכסים להלן.
  3. הלקוח מתחייב לשלם למתווך במזומן דמי תיווך בשיעור המפורט להלן בסעיף 5, מיד עם חתימת הסכם מחייב ו/או עם התחייבות לביצוע העסקה, המוקדם מבניהם, בנוגע לאחד או יותר מהנכסים המפורטים להלן.
  4. הלקוח מתחייב לא למסור לגורם כלשהו מידע שיקבל מהמתווך בנוגע לנכסים שלהלן ומתחייב לפצות את המתווך על כל נזק שייגרם לו באם יפר התחייבות זו.
  5. דמי התיווך שישולמו למתווך כמפורט בסעיף 3 לעיל, יהיו במזומן כדקלמן: בקנייה / שכירות: אחוזים או סכום קבוע שסוכמו בהסכם הנ"ל ממחיר המכירה הכולל של הנכס, בתוספת מע"מ. דמי התיווך ישולמו למתווך במזומן מיד עם חתימת הסכם מחייב ו/או עם התחייבות לביצוע העסקה, המוקדם מבניהם וכנגד חשבונית מס כחוק. האמור לעיל בא בנוסף לזכותו של המתווך לגבות דמי תיווך מהמוכר/משכיר.
  6. הלקוח מאשר שהומלץ לו ע"י המתווך להסתייע בשירותי עורך דין, שמאי מקרקעין ו/או מומחים אחרים לפי העניין והצורך במהלך וטרם העסקה, ומאשר כי כך יפעל.
  7. הנני מאשר למשרד / למתווך לשלוח לי חומרים שיווקיים ועדכונים במייל ו/או בדיוור ישיר ו/או באמצעות הודעות SMS ובכל אמצעי אחר.
  8. הלקוח מאשר כי עם מכירת הנכס המתווך יוכל להודיע לכל גורם רלוונטי / מתעניין כי הנכס נמכר.
  9. לא יהיה תוקף לכל סיכום שסותר את האמור בהסכם זה אלא אם ייעשה הדבר בכתב ובחתימת הצדדים.
  10. הסכם והזמנה זו מתייחסים לנכס שפרטיו רשומים בנספח להלן וכן לכל עסקת מקרקעין אחרת שתתבצע באמצעות המתווך.
דילוג לתוכן